Fakt nemá majitel elektromobilu za 1 až X mega na dálniční známku za 2300 Kč/rok? | Tomáš Tyl
Elektroauta jsou výrazně těžší než auta se spalovacími motory. Někdy přesahují resp. jsou minimálně na hraně povolené nosnosti různých mostů apod. – a nedej Bože je něčím naložit, že?
Z webu TN Nova: „Škoda Enyaq 80 iV má pohotovostní hmotnost přes 2,1 tuny, skoro o 900 kilo víc než běžná benzínová Octavia a téměř o 400 kilo víc než Kodiaq s automatem, pohonem všech kol a dvoulitrovým turbodieselem. Hyundai Ioniq 5 váží skoro dvě tuny, Volkswagen ID.4 víc než 2,1 tuny a Audi e-tron nebo Tesla Model X dokonce 2,5 tuny.“
Už s tím mají problémy parkovací domy. Jediný, kdo s tím nemá problém, je Kupka hlouposti, co sedí na ministerstvu dopravy jako vrchní hostitel večírků, protože sice běžným autům zdražíme dálniční známky o desítky procent, ale kolik zaplatí mnohem těžší elektromobil?! Ano, samozřejmě NIC – NULA KČ!
Aneb „Když Tě platí brussssselskej manšaft z Grýndýlu s nadějí na přestup do vyšší ligy, přece si to doma kvůli nějakýmu ****** rozpočtu nepoděláš!“.
P.S.: Fakt nemá majitel elektromobilu za 1 až X mega na dálniční známku za 2300 Kč/rok? Proč by ji nemohl zaplatit? Myslíte si, že někoho motivuje k nákupu elektromobilu třeba za 1,5 milionu Kč to, že mu naše vláda odpustí 2300 Kč ročně? Pro majitele 15+ let ojetého vozidla by to snad motivace byla, ale ten těžko má na elektromobil
Myslím, že Kupka zkouší dohnat Nekulu. Možná zajistí těm, kdo se budou chovat ekologicky, levnější ventilky do kol…

Zdroj: Tomáš Tyl