14. 5. 2023

Fakt nemá majitel elektromobilu za 1 až X mega na dálniční známku za 2300 Kč/rok? | Tomáš Tyl

Od Jan Rzounek

Elektroauta jsou výrazně těžší než auta se spalovacími motory. Někdy přesahují resp. jsou minimálně na hraně povolené nosnosti různých mostů apod. – a nedej Bože je něčím naložit, že?

Z webu TN Nova: „Škoda Enyaq 80 iV má pohotovostní hmotnost přes 2,1 tuny, skoro o 900 kilo víc než běžná benzínová Octavia a téměř o 400 kilo víc než Kodiaq s automatem, pohonem všech kol a dvoulitrovým turbodieselem. Hyundai Ioniq 5 váží skoro dvě tuny, Volkswagen ID.4 víc než 2,1 tuny a Audi e-tron nebo Tesla Model X dokonce 2,5 tuny.“

Už s tím mají problémy parkovací domy. Jediný, kdo s tím nemá problém, je Kupka hlouposti, co sedí na ministerstvu dopravy jako vrchní hostitel večírků, protože sice běžným autům zdražíme dálniční známky o desítky procent, ale kolik zaplatí mnohem těžší elektromobil?! Ano, samozřejmě NIC – NULA KČ!

Aneb „Když Tě platí brussssselskej manšaft z Grýndýlu s nadějí na přestup do vyšší ligy, přece si to doma kvůli nějakýmu ****** rozpočtu nepoděláš!“.

P.S.: Fakt nemá majitel elektromobilu za 1 až X mega na dálniční známku za 2300 Kč/rok? Proč by ji nemohl zaplatit? Myslíte si, že někoho motivuje k nákupu elektromobilu třeba za 1,5 milionu Kč to, že mu naše vláda odpustí 2300 Kč ročně? 😳🤪🤣 Pro majitele 15+ let ojetého vozidla by to snad motivace byla, ale ten těžko má na elektromobil 🤣🤣🤣

Myslím, že Kupka zkouší dohnat Nekulu. Možná zajistí těm, kdo se budou chovat ekologicky, levnější ventilky do kol… 🥳



Zdroj: Tomáš Tyl